onsdag 3 april 2013

Sweet Solitude

Skönt med lov! Då kan man passa på att ta tag i diverse projekt man inte riktigt hinner med annars. Har suttit och producerat lite "tung" och ösig musik med Drop D i 6/8 (för er musiker som fattar det). Förhoppningsvis ska det komma upp en liten demo här på bloggen och på min soundcloud inom kort!



Det är väldigt tyst här på skolan då jag är den enda som är konstig nog att tillbringa mitt lov här. Men faktum är att jag trivs i denna tystnad! Det var precis vad jag behövde just nu, tystnad och lite tid för mig själv. Bara jag och min musik. Jag har alltid värderat min "egen tid" väldigt högt och det är inte alltid lätt att hitta på ett internat som jag bor på. Inte för att jag på något vis ogillar mina vänner här på Solvik, verkligen inte, dom är fantastiska! Men nu tänker jag fortsätta njuta av dessa dagar som är kvar på detta lov!

Ha det bäst hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar